Samorząd Szkolny |
||
w roku szkolnym 2011/2012 | ||
![]() |
||
Przewodnicząca | ||
MAŁGORZATA KRZEŚNIAK | ||
![]() |
||
Z-cy przewodniczącej | ||
Sekretarz | MARTYNA ZIEJA | Skarbnik |
KAROLINA MARCZAK | SZYMON KONARSKI | PATRYCJA GÓRCZYŃSKA |
* | ||
SEKCJA INFORMACYJNO-KULTUROWA PRZEWODNICZĄCA – Katarzyna Wócik Elwira Jakubiak, Ula Neska, Justyna Ryfczyńska, Kinga Marczak, Ola Karpeta, Natalia Rurant, Elwira Wojtyniak, Eliza Grotowska, Ola Tyrolczyk SEKCJA PORZĄDKOWA PRZEWODNICZĄCA – Aleksandra Makarska Ilona Orłowska, Kamil Jaworski, Adam Gniadzik, Darek Tetera, Przemek Gosa, Szymon Bukowski, Adrian Stokowski, Marta Adamczyk, Sylwia Wrzosek SEKCJA ROZRYWKOWA PRZEWODNICZĄCA – Natalia Zabłocka Marta Brzezińska, Magda Woźniak, Agata Okrasa, Małgosia Jakubowska, Hubert Łubiński, Michał Ryfczyński, Kuba Brzeziński, Wioleta Komorowska, Natalia Strulak, Adam Radecki, Dominik Piekarek SEKCJA SPORTOWA PRZEWODNICZĄCA - Olga Baranowska Damian Krawczyk, Bartek Sikorski, Bartek Barański, Cyprian Bobrowski, Norbert Wierzbicki, Anita Ryfczyńska, Kuba Rdzanek, Weronika Katana, Łukasz Majak * |
||
Opiekunowie Samorządu
p.Małgorzata Domel p.Bogusław Cieślak |
||
*************************************** |
||
Samorządy klasowe | ||
KLASA IA | ||
Przewodniczący: Darek Tetera | ||
![]() |
||
Z-ca:
Szymon Bukowski Skarbnik: Natalia Rurant Sekretarz: Przemek Gosa |
||
KLASA IB | ||
Przewodnicząca: Kinga Marczak | ||
![]() |
||
Z-ca:
Adrian Stokowski Skarbnik: Natalia Strulak Sekretarz: Aleksandra Karpeta |
||
KLASA IC | ||
Przewodniczący: Adam Radecki | ||
![]() |
||
Z-ca:
Dominik Piekarek Skarbnik: Sylwia Wrzosek Sekretarz: Marta Adamczyk |
||
KLASA ID | ||
Przewodniczący: Adam Gniadzik | ||
![]() |
||
Z-ca:
Joanna Grodowska Skarbnik: Adam Gniadzik Elwira Wojtyniak Aleksandra Tyrolczyk Łukasz Majak |
||
KLASA IIA | ||
Przewodnicząca: Marta Brzezińska | ||
![]() |
||
Z-ca:
Bartek Sikorski Skarbnik: Magda Woźniak Sekretarz: Cyprian Bobrowski |
||
KLASA IIB | ||
Przewodniczący: Norbert Wierzbicki | ||
![]() |
||
Z-ca:
Kamil Jaworski Skarbnik: Bartek Barański Sekretarz: Jakub Rdzanek |
||
KLASA IIC | ||
Przewodniczący: Jakub Brzeziński | ||
Z-ca:
Michał Ryfczyński Skarbnik: Wiola Komorowska |
||
KLASA IID | ||
Przewodnicząca: Małgorzata Jakubowska | ||
![]() |
||
Z-ca:
Justyna Ryfczyńska Skarbnik: Hubert Łubiński Sekretarz: Anita Ryfczyńska |
||
KLASA IIIA |
||
Przewodnicząca: Martyna Zieja | ||
![]() |
||
Z-ca:
Katarzyna Wócik Skarbnik: Olga Baranowska Aleksandra Makarska Natalia Zabłocka |
||
KLASA IIIB |
||
Przewodnicząca: Małgorzata Krześniak | ||
![]() |
||
Z-ca:
Karolina Marczak Skarbnik: Szymon Konarski |
||
KLASA IIIC | ||
Przewodnicząca: Elwira Jakubiak | ||
![]() |
||
Z-ca:
Ilona Orłowska Skarbnik: Ula Neska Sekretarz: Karol Turek |
||
KLASA IIID | ||
Przewodnicząca: Patrycja Górczyńska | ||
![]() |
||
Z-ca:
Agata Okrasa Skarbnik: Damian Krawczyk |
||
***************************************************
|
||
REGULAMIN SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO Publicznego Gimnazjum im. Ks. Zdzisława Jastrzębiec Peszkowskiego w Belsku Dużym
§ I Celem Samorządu jest: 1. Rozwijanie demokratycznych form współżycia, współdziałania uczniów i wzajemnego wspierania się, przyjmowania współodpowiedzialności za jednostki i grupę. 2. Kształtowanie umiejętności zespołowego działania, samokontroli, samooceny i samodyscypliny uczniów. § II Do zadań Samorządu należy: 1. Organizowanie uczniów do jak najlepszego spełniania obowiązków szkolnych zawartych w Statucie Szkoły. 2. Przedstawianie Dyrektorowi Szkoły, Radzie Pedagogicznej opinii i potrzeb koleżanek i kolegów, spełnianie wobec tych organów szkoły roli rzecznika interesów ogółu uczniów. 3. Współudział w rozwijaniu, w czasie wolnym od zajęć lekcyjnych, zainteresowań naukowych, kulturowych, sportowych. 4. Dbanie o sprzęt i urządzenia szkolne, organizowanie uczniów do niezbędnych prac na rzecz szkoły, inspirowanie do udziału w pracy społecznie użytecznej, w środowisku. 5. Organizowanie pomocy koleżeńskiej uczniom napotykającym na trudności w szkole.
§ III Uprawnienia Samorządu obejmują: 1. Prawo przedstawiania Dyrektorowi Szkoły, Radzie Pedagogicznej wniosków i opinii dotyczących wszystkich spraw szkoły. 2. Prawo do organizacji życia szkolnego, umożliwiające zachowanie właściwych proporcji między wysiłkiem szkolnym, a możliwością rozwijania i zaspokajania własnych zainteresowań. 3. Redagowanie ściennych gazetek szkolnych w celu informowania ogółu uczniów o swojej działalności. 4. Prawo organizowania działalności kulturalnej, oświatowej, sportowej oraz rozrywkowej zgodnie z własnymi potrzebami i możliwościami organizacyjnymi, w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły. § IV Władze Samorządu Uczniowskiego: 1. Wszyscy uczniowie szkoły należą do Samorządu Uczniowskiego, a uczniowie poszczególnych klas do samorządów klasowych. 2. Najwyższą władzą samorządów klasowego i szkolnego jest ogólne zebranie członków. 3. Władzą wykonawczą samorządów są zarządy samorządu klasowego i szkolnego. 4. Struktura organizacyjna Zarządu Samorządu Szkolnego: a. przewodniczący Zarząd Samorządu Szkolnego b. zastępca - wybierany w wyborach na zebraniu ogólnym c. skarbnik - przez wszystkich uczniów d. kronikarz (sekretarz) e. członkowie sekcji. 5. Wybory do Zarządu Samorządu Uczniowskiego odbywają się według ordynacji ustanowionej na zasadach demokratycznych przez ogół członków samorządów. 6. Kadencja Zarządu SU trwa przez okres roku szkolnego. § V 1. Zarząd SU współpracuje z wychowawcami klas, dyrektorem szkoły i uzgadnia z nimi plany pracy i ważniejsze przedsięwzięcia. 2. Zarząd SU informuje ogół uczniów o swojej działalności. § VI 1. Fundusze samorządów mogą być tworzone: a. z dochodów uzyskanych z organizowanych przez samorząd imprez § VII Obowiązki opiekuna Samorządu Uczniowskiego: 1. Udzielanie pomocy w realizacji zadań, w szczególności wymagających udziału nauczycieli i Dyrektora Szkoły. 2. Czuwanie nad prawidłowym działaniem samorządu, w tym również w zakresie dysponowania jego funduszami. 3. Informowanie młodzieży o uchwałach Rady Pedagogicznej dotyczących spraw uczniowskich. 4. Inspirowanie nauczycieli (wychowawców) do współpracy z Samorządem i udzielanie mu pomocy w jego działalności. |
||
DYŻURY PORZĄDKOWE NA KORYTARZU W ROKU SZKOLNYM 2011/2012
1) 5.09. – 9.09. 2011r. – Klasa III A 2) 12.09. – 16.09.2011r. – Klasa III B 3) 19.09. – 23.09.2011r. – Klasa III C 4) 26.09. – 30.09.2011r. – Klasa III D 5) 3.10. – 7.10.2011r. – Klasa II A 6) 10.10. – 14.10.2011r. – Klasa II B 7) 17.10. – 21.10.2011r. – Klasa II C 8) 24.10. – 28.10.2011r. – Klasa II D 9) 31.10. – 4.11.2011r. – Klasa I A 10) 7.11. – 11.11.2011r. – Klasa I B 11) 14.11.- 18.11.2011r. – Klasa I C 12) 21.11. – 25.11.2011r. – Klasa I D 13) 28.11. – 2.12.2011r. – Klasa III A 14) 5.12. – 9.12.2011r. – Klasa III B 15) 12.12. – 16.12.2011r. – Klasa III C 16) 19.12. – 23.12.2011r. – Klasa III D |
||
DYŻURY PORZĄDKOWE NA KORYTARZU W II PÓŁROCZU 1) 2.01. – 13.01.2012r.– Klasa III A 16.01. – 27.01.2012r. – FERIE ZIMOWE 2) 30.01. – 10.02.2012r. – Klasa III B 3) 13.02. – 24.02.2012r. - Klasa III C 4) 27.02. – 9.03.2012r. – Klasa III D 5) 12.03.- 23.03.2012r. – Klasa II A 6) 26.03.- 6.04.2012r. – Klasa II B 7) 9.04. – 20.04.2012r. – Klasa II C 8) 23.04. – 4.05.2012r. – Klasa II D 9) 7.05. – 18.05.2012r. – Klasa I A 10) 21.05. – 1.06.2012r. – Klasa I B 11) 4.06. – 15.06.2012r. – Klasa I C 12) 18.06. – 29.06.2012r. – Klasa I D |
Strona tytułowa Imprezy 2011/12